بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


کواچ-تیم-ملی-فوتبال-ایران-در-گروه-سختی-قرار-دارد سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار دارند، بنابر این کار مشکلی در این گروه نیز خواهند داشت.
به گزارش بیست چهارده ، اسلوبودان کواچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ملی پوشان فوتبال ایران امکان شکست نیجریه و بوسنی را دارند و به نظر من پیروزی در برابر این تیم ها دور از دسترس برای تیم ملی فوتبال ایران نیست.
وی به اختلاف کم سطح بازی تیم ایران با نیجریه و بوسنی اشاره کرد و گفت: برای پیروزی در برابر این تیم ها بازیکنان ایران باید به خود باوری رسیده باشند. اما به نظر من تیم ملی فوتبال ایران در برابر آرژانتین به سادگی نمی تواند، نتیجه بگیرد.
سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سئوال که به نظر شما کدام تیم نمایش زیبایی در جام جهانی فوتبال برزیل خواهد داشت، گفت: اگر صربستان از دور مقدماتی به این رقابت ها صعود می کرد، در پاسخ به این سئوال نام تیم ملی صربستان را اعلام می کردم، اما در حال حاضر نمی توانم در این خصوص نظری داشته باشم.
وی تصریح کرد: اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نیز مانند ملی پوشان والیبال این کشور انگیزه برای پیروزی داشته باشند، می توانند بازی های زیبایی در برزیل به نمایش بگذارند.
کواچ درباره بازی تیم های ملی والیبال ایران و برزیل که روز جمعه و شنبه ۲۳ و ۲۵ خردادماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار خواهد شد، گفت: برزیل با تمام توان به مصاف ایران خواهد آمد و ما باید با آمادگی کامل به مصاف این تیم برویم.
جام جهانی فوتبال از امشب (پنج شنبه شب با بازی برزیل و کرواسی آغاز خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران روزهای جمعه و شنبه ۲۳ و ۲۵ خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن ۱۲هزارنفری تهران به مصاف برزیل می رود.
تیم ملی والیبال ایران شب گذشته از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تمرین داشت.
سامان فائزی در این تمرین از ناحیه مچ و انگشتان دست مصدوم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:کواچ: تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار دارد , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com